Vardagsshopping

När jag satt på tåget på väg hem ringde mamma och frågade om jag ville följa med till Väsby centrum. Shopaholic som jag är svarade jag såklart ja! Tycker faktiskt att det kan vara trevligt att åka och shoppa med mamsen ibland. Det blir en lugn och "vuxen" stämning. Var ute efter en ny mascara och en kofta. Hittade en mascara från Maybelline, hoppas att den är bra. :) Har inte hittat "the one and only" mascara än så jag provar mig fram. Eller jo, jag har hittat en mascara som jag bara ääääälskar, Diorshowmascaran! Dock är den lite för dyr med bara studiebidraget som inkomst så jag kan inte köpa den hela tiden. Anyway, bara för att jag är så snäll lägger jag upp bilder på mina fynd. ;)


Grymt snygg party väska!


Smycken kan man aldrig få förmycket av ;D


Mascaran som förhoppningsvis är bra
skrivet: 2009-09-29 @ 22:13:50
Kategori: Allmänt
Permalink


Kommentarer
Postat av: Charlotta ♥

Bra kämpat i tävlingen hos Mikaela! :)

Allt bra med dig annars?

Jag har mascaran och den är skitskitskitbra!!!! :D

2009-09-30 @ 19:24:43
URL: http://charlotties.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-01 @ 04:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback