Inflyttningsfest

Igår var det inflyttningsfest hos Jesper. Jag, Tim, Karin och Kurt kom dit lite väl tidigt så Jesper var inte ens hemma haha. Fick vänta utanför i en halvtimme eller så men men.. Sedan kom Jesper och hans kusin (kommer inte ihåg namnet, sorry!) och släppte in oss. Lägenheten var större än jag trodde och jättefin! Jag skulle trivas jättebra om jag bodde där, haha. Folk rullade in under kvällen och alkoholen dracks. Antingen satt man ute och rökte (jag röker dock inte) eller var inne och dansade. Sjukt härlig stämning hela kvällen. Jag och Linn, min danspartner, ägde dansgolvet såklart. ;D Jag hade verkligen en trevlig kväll och förhoppningsvis blir det fler härliga fester hos Jesper.

Lite bilder från festen :)


skrivet: 2009-09-20 @ 21:49:26
Kategori: Allmänt
Permalink


Kommentarer
Postat av: mikaela

porträtt tävlingen på min blogg har äntligen startat! var gärna med :D

2009-09-22 @ 22:25:33
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback