Fredag kväll

Egentligen skulle jag och min snygging Janira gå ut och dansa igår kväll men varken hon eller jag var speciellt sugna med tanke på vädret. Därför bestämde vi oss för att åka och hyra en film istället. :) Vi ville se en riktigt tjejfilm men hade vääääldigt svårt för att bestämma oss. Tillslut valde vi "Brudens bäse man", jättesöt film!

Medans vi kollade på filmen ringde en utav Janiras donkenkompisar och frågade "var är festen?" haha. Efter en del missförstånd drog vi till Snygg-Lars för att där skulle det tydligen vara fest. Dock var det bara jag, Janira och 3 personer till där, haha! Kom två till lite senare. Blev bjuden på lite vin, satt och snackade och hade det trevligt. Det är alltid kul att träffa nya människor. Fick skjuts hem vid halv tre vilket var jätteskönt! :)

Hittade denna lilla hälsning som Janira hade skrivit, tack gumman <3

skrivet: 2009-09-05 @ 12:52:22
Kategori: Allmänt
Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback