Bira bira bira BÄRS BÄRS BÄRS

Ja ikväll blir det ut och dricka lite öl eller något annan alkoholhaltig dryck. Kan inte bestämma mig för om jag tycker öl är gott eller inte. Shit the same egentligen, finns ju annat man kan dricka. ;) Ska bli kul att få komma ut och umgås lite, ska inte dra till något partyställe så det kan nog bli trevliga konversationer istället. Ska också bli kul att träffa Luis som man inte träffat på en sisodär 100 år, verkar som att han sitter ihop med Sanne. Är glad att du hittat kärleken lilla Luis-puis, hoppas det varar. :) Nej, nu kanske jag ska måla naglarna, dammsuga mitt rum eller något annat kul (kommer säkert sluta med att jag nöter Farmville och smsar haha).
skrivet: 2009-09-25 @ 16:56:07
Kategori: Allmänt
Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback