Amanda + Tim =

Bästa vänner och inget annat!

Jag blir så trött på folk som inte förstår sig på vår relation. Jag och Tim umgås ofta, pratar i telefon och smsar varje dag, har hemligheter, gör knäppa grejer utan att skämmas. Det är precis som en "vanlig" bästisrelation. Skulle detta vara mellan två tjejer skulle ingen tro att de var tillsammans men så fort en tjej och en kille har en nära relation tror väldigt många att de är tillsammans. Varför är det såhär? Kan man inte ha en bästa vän utav de andra könet? Jag blir nästan arg när jag tänker på att det var ni som började med detta "rykte" eller vad man kan kalla det. Ni som är nära vänner till både mig och Tim. Jag tycker att ni borde veta bättre än att tro att vi är tillsammans eftersom ni sett med egna ögon vilken slags relation jag och Tim har. Är ni avundsjuka på att jag får mer uppmärksamhet utav Tim eller vad är det som är grunden till detta? Jag förstår bara inte..
skrivet: 2009-09-08 @ 22:31:17
Kategori: Allmänt
Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

sugen på en ny design? :) kika in i bloggen isf :)

2009-09-09 @ 18:43:46
URL: http://amandamanderstedt.blogg.se/
Postat av: amanda

sugen på en ny design? :) kika in i bloggen isf :)

2009-09-09 @ 18:43:49
URL: http://amandamanderstedt.blogg.se/
Postat av: Anni

Äh, skit i dom! Så är det typ för mig med, man blir så sur när de håller på och frågar om man är tillsammans osv. Men bara skit i dem!

2009-09-09 @ 19:13:46
URL: http://knasanni.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad skönt att du förstår Anni! Ibland blir det bara så jobbigt så tack för din kommentar :)

2009-09-09 @ 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback