Liten update

Ojoj, här har det inte skrivits något på länge.. Därför kan det passa bra med en liten update!

Ingen har väl missat att det är höstlov. Dock har jag valt att jobba på pappas jobb under höstlovet eftersom de flesta utav mina vänner jobbar. Det går väl bra att jobba fast det är tråkigt som satan! För att orka med dagarna sitter jag och tänker på vad jag ska köpa för lönen. Även fast att lönen inte har kommit än tog jag ut glädjen i förskott idag, jag var nämligen och shoppade lite i väsby centrum. Var i stort behov utav ett linne/tunika/tröja/whatever som jag kan ha till mina lackleggings. Ska nämligen gå ut och dansa imorgon (vilket inte händer alltför ofta) så därför ville jag ha något nytt. :) Hittade ett linne, ett par skor och en cool ring. Kanske laddar upp en outfit-bild imorgon innan jag drar ut så att ni kan få se. Men nu är det dags för de desperata hemmafruarna!
skrivet: 2009-10-27 @ 21:01:15
Kategori: Allmänt
Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback