Ett ynkigt, ruttet problem

Nu är det så att jag har ett problem som egentligen inte ens är ett problem, men det är jobbigt ändå.. Jag har vägt lika mycket i ungefär 5 år eller så och jag har varit på gränsen till underviktig. Men så en dag för ungefär 3 veckor sedan bestämde jag mig för att jag skulle försöka få ett normaltviktigt BMI. För att få det började jag käka lite större potioner och inte riktigt bry mig om vad jag stoppad i mig. BIG FAIL! För nu är jag nämligen fast! Jag är sugen på någonting sött exakt hela tiden och jag kan verkligen inte stoppa mig själv från att gå och köpa choklad, ta chips ifrån skåpet eller dricka läsk. Det är ju hur jävla jobbigt som helst! Har faktiskt gått upp 4-5 kg på de här 3 veckorna (insane I know!). För att försöka skärpa mig och hålla mig borta från snasket på vardagar (fortsätter som innan med bara godis/chips/läsk på helgerna) tänkte jag skriva just det här inlägget i min blogg. För nu har jag offentligt sagt att jag inte borde och inte vill fortsätta såhär och gå upp i vikt och då kan jag ju bara inte fortsätta, för då skulle det ju vara ett ännu större fail. ;)
skrivet: 2009-10-07 @ 22:58:48
Kategori: Allmänt
Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback