...

Jag är en jävligt jobbig person, det borde du veta vid det här laget. Jag är jättekrävande och jag vill vara nummer 1 för dig. Jag måste ha din uppmärksamhet och du måste vilja ha min. Jag är bitchig och elak på många sätt och vis. Mitt humör är ostabilt och jag får lätt utbrott. Jag blir sur för ingenting och då dissar jag dig mer än gärna. Det finns många saker som måste vara på mitt sätt, annars får det vara. Jag måste vara snyggast, trevligast och bäst i dina ögon. Jag måste få komplimanger (äkta såklart!) och jag måste få känna att jag är viktig för dig. Du måste vilja umgås med mig, ofta.

Om du vill dra dig ut så gör det nu innan någon blir sårad!



Och egentligen beror allt dethär på min osäkerhet, fuck...



skrivet: 2009-11-18 @ 19:01:43
Kategori: Allmänt
Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback